Opinie klientów o Egipt - Hurghada Holiday Tour

5.0 /6
175 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
6.0
Pilot
5.2
Plaża
6.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
2.0
Program wycieczki
5.1
Rezydent
3.0
Sport i rozrywka
4.0
Transport
5.4
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Martyna 27.09.2022

Nie polecam

Niestety, ale ta wycieczka to kompletne nieporozumienie. Po pierwsze kupując wycieczkę dosłownie do ostatniej chwili nie masz pojęcia o tym w jakim hotelu zostałeś zakwaterowany, tego dowiadujesz się dopiero już na miejscu w Egipcie... Program jest źle zorganizowany, grafik mega napięty. Wyżywienie okropne(hotel 4*), rezydentka nie odpowiada na wiadomości. Wycieczki odbywają się specjalnie do miejsc gdzie turystów naciąga się na kupno jakichś dziwnych rzeczy, np. jakieś perfumerie, fabryka alabastru itp. Wciąż wymyślają jakieś dodatkowe opłaty, coś co miało być w cenie okazuje się nie być w cenie. Ogólnie zdzierstwo i beznadzieja tak mogę określić tą wycieczkę pod względem organizacyjnym.

1.0/6

Anna, Rumia 12.06.2022

Nie pierwszy, ale ostatni raz…

Niestety, pomimo wielu bardzo dobrych opinii odradzam, szczególnie jeśli chodzi o pobyt na objeździe w hotelu King Tut w Hurghadzie. Jedzenie słabe, jeśli nie bardzo słabe. Korzystaliśmy z wielu hoteli na objazdach w różnych krajach i nigdy nie było tak zle. Potrawy bez smaku lub przesolone. I nie chodzi o to, ze „taka kuchnia”, gdyż w innych miejscach było można bardzo dobrze zjeść praktycznie identyczne dania. Program animacyjny? Dno. My byliśmy na objeździe ale w tym samym hotelu były osoby na wypoczynku i niezbyt miały co robić spędzając dzień na basenie/plaży. Restauracje na objeździe- wybierają chyba największy szajs. Wchodzi tłum ludzi, za chwile nie ma nic, nie dokładają albo zostaje coś czego inni nie chcieli, w obu restauracjach (Giza i Luksor) plus napoje dodatkowo płatne pomimo wykupienia All Inclusive na cały pobyt. Jedyny plus-można jeść warzywa i owoce w skórkach, maja dobra wodę, zęby również można myć normalnie woda z kranu, klątwa faraona nie dosięgnie ;) Strasznie nachalni tubylcy, potrafią wejść ci w drogę lub iść za tobą żeby wcisnąć ci jakiś badziew. Na jednym z wyjazdów przewodnik pokazał „bardzo dobry” sklep z pamiątkami, gdzie są dobre ceny i nie trzeba się targować. Z tymi cenami to bym nie przesadzała, wybór tez słaby jak na takie ceny. Pokoje w hotelu pozostawiają wiele do życzenia… Oczywiście, standard znacznie niższy niż w Europie ale jest jakaś granica. Łazienki w takim stanie, ze strach stanąć gołym palcem gdziekolwiek, nad kabina prysznicowa ślady od krwi, łazienka przy recepcji głównej- pierwszy dzień super, naprawdę bardzo ładna i czysta, na drugi dzień wysmarowane kabiny od kupy, które od kilku dni tak sobie były, jak gdyby nikt ich nie widział. Wszędzie brak płynu do dezynfekcji, dozowniki są ale wiecznie puste, w niektórych warunkach przydałby się taki płyn… Na restauracji brak wydzielonych stref dla palących. Jesz śniadanie a obok ktoś obok pali papierosy. Wieczny brak sztućców, szklanki na barach tylko przepłukane letnia woda, kieliszki do wina fak samo. Woleliśmy pic z jednorazowych kubeczków. Nasze piętro sprzątał bardzo miły pan, zawsze grzeczny uśmiechnięty, jednak niekoniecznie potrafi ścielić łóżka i sprzątać. Polityka wymiany ręczników-codziennie są wymieniane pomimo wieszania ich na wieszakach a nie kładzeniu ma podłodze. Obsługa hotelu niestety pozostawia wiele do życzenia, recepcjoniści nie za bardzo potrafią rozmawiać po angielsku. Kelnerzy potrafią nie zwracać na ciebie uwagi przy składaniu zamówienia bo rozmawiają miedzy sobą (personelem) albo dla nich pierwszeństwo maja muzułmanie. Podczas śniadanie kucharz odmówił wykonania jednej (z dostępnych)potrawy ( wyglądało coś a’la kebab, tortilla z warzywami i jakimś mięsem), gdyż najprawdopodobniej było to danie tylko dla muzułmanów, nie powiedział dlaczego nie możemy tego zjeść tylko ze mamy sobie wybrać coś innego. Wycieczki fakultatywne w większości znacznie droższe w Rainbow niż u lokalnych biur z polskim przewodnikiem. Na jedna z wycieczek do Kairu (ok 500 km w jedna stronę od naszego hotelu) otrzymaliśmy tylko jeden lunchbox. Po godzinie 7 rano pod oknem potrafią kosić trawę, tłuc czymś, włączać jakiś agregat… Przy zameldowaniu recepcjonista zapytał czy ma być pokój z widokiem na morze po czym otrzymaliśmy pokój z widokiem na budowę. Wycieczka do Kairu, bez szału, gdyby nie piramidy w Gizie i Sfinks raczej byśmy się nie zdecydowali. 8h jazdy w niewygodnych warunkach autokarem, wyżywienie beznadziejne. W cenie pobytu kolacja w chińskiej restauracji, restauracja otwarta raz w tygodniu akurat w ten dzień, kiedy jest całodniowa wycieczka :) Prawdziwe problemy zaczęły się przy przeprowadzce do drugiego hotelu Sea Gull, na recepcji konieczne było nie tylko okazanie paszportu ale zezwolenie na jego skopiowanie i nawet rozmowa z rezydentka nie pomogła, kobieta upierała się ze w każdym hotelu jest taki wymóg. W King tut w ogóle nie chcieli paszportu a w pozostałych hotelach jakie mieliśmy okazje odwiedzić konieczne było tylko okazanie. Z dnia na dzień co raz bardziej żałowaliśmy wyjazdu do Hurghady z biurem Rainbow. Ani tanie, ani dobre. Jakość nieadekwatna do wydanych pieniędzy. Zmuszanie do pozostawienia bagażu przed zameldowaniem, nie ma możliwości zabrania swojego bagażu samodzielnie do pokoju, później pan portier czy jak oni tam ich nazywają stoi w drzwiach i czeka aż się mu zapłaci za przyniesienie bagażu. Pomimo początkowych problemów w hotelu Sea Gull, jesteśmy bardzo miłe zaskoczeni. Wyśmienite jedzenie, dokładane na bieżąco, świeże, smaczne i duże urozmaicenie. Pokoje w przyzwoitym stanie nawet jak na egipskie standardy, obsługa również udziela pierwszeństwa „swoim” ale to najwidoczniej taka kultura. Pokoje bardzo duże, pojedyncze łóżka tak duże ze nie czepialiśmy się ze nie dostaliśmy zamówionego małżeńskiego, jedyny minus-lodówka była zepsuta. Piękne duże baseny, fajne zjeżdżalnie i ogromne zaplecze dla dzieciaków. Obsługa kelnerska bardzo sympatyczna, lepsze jedzenie i lepsze wyposażenie baru. Niestety, o godzinie 1.30 w nocy musieliśmy prosić o zmianę pokoju, gdyz za oknem był cyrk, dosłownie. Muzyka tak głośna, ze się później okazało ze większość osób z tej strony hotelu była na skardze w recepcji. Musieliśmy wstać bardzo wcześnie, gdyż mieliśmy zaplanowana wycieczkę a nie można było spać. Pan, który pomagał nam w przeprowadzce powiedział, ze takie imprezy trwają do 4 rano, może 3… Jesteśmy bardzo zniesmaczeni ta sytuacja. Bateria pod prysznicem rozleciała się w rękach, do pokoju weszła sobie obsługa gdy byliśmy w środku, pan delikatnie zapukał po czym od razu wszedł do środka. Pracuje w dużym hotelu i doskonale wiem, ze takie sytuacje nie maja prawa mieć miejsca. Na spotkaniu z rezydentem (z Panem Boshara), poinformowaliśmy o tym, ze musieliśmy się w środku nocy przenosić do innego pokoju, unikał tematu… na spotkaniu okazało się ze nie tylko my mieliśmy problemy, bo kilka innych par/rodzin również mieli nieprzyjemne sytuacje w hotelu Sea Gull. Naprawdę cały pobyt ratują lokalni przewodnicy, lokalne biura podróży oraz widoki, czyste morze i temperatura. Jeśli wybierzemy się na kolejny wyjazd to na pewno nie z Rainbow, to była nasza podróż poślubna i jesteśmy bardzo zawiedzeni jakością Rainbow. Kiedyś biuro było ok…

0.5/6

Jan, Barkowice Mokre 07.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Hotel Palm Beach Resort

Wycieczka udana sporo atrakcji za dlpdaatkowe 175 dolarów. Sam pobyt w Palm Beach Resort wspominam bardzo miło. Przede wszystkim bardzo miła usłużna obsługa - ciągle uśmiechnięta w stosunku do gości i starająca się spełniać wszystkie życzenia. Program w hotelu też bardzo ciekawy i myślę, że zadowoli dorosłych jak i dzieci. Jedzenie urozmaicone myślę że każdy znajdzie coś smacznego dla siebie. Czystość na ośrodku godna podziwu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem